Politika ka zënë hapësirën më të madhe informative në televizionet kombëtare gjatë Dhjetorit të vitit që lamë pas. Si çdo muaj, të dhënat janë përllogaritur nga ekipet e monitorimit dhe analizës në AMA dhe reflektojnë temat e trajtuara të lajmeve në televizionet kombëtare.
Siç duket në përmbledhjen e mëposhtme, pas pas Politikës, me 13.12%, vijnë temat sociale me 12.20%. Më pas vjen veprimtaria e Drejtësisë, Kronika e Zezë e me radhë.
Tendencat e temave të lajmeve të trajtuara në edicionet informative në radiot dhe televizionet kombëtare, si dhe të dhëna të tjera të detajuara për kohën e partive politike në subjektet audiovizive, volumin e reklamave, aktorin sinkron etj., gjenden të detajuara në faqen zyrtare të AMA-s, në Monitorimin e Përmbajtjeve, https://ama.gov.al/monitorimi-i-permbajtjeve/ dhe përbëjnë një bazë shumë të mirë informacioni për çdo lloj studimi të tregut mediatik audioviziv në vend.